Határozat
A Kar Tanácsa támogatja
az
E-learning természettudományos tartalomfejlesztés az
ELTE TTK-n című, TÁMOP-4.1.2.A/1-11/1-2011-0073 azonosító számú pályázat
megvalósítása érdekében az Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi
Kara a „Képzők képzése” projekttevékenység teljesítése céljából felnőttképzés
keretében, kizárólag belső képzésként a pályázat céljaihoz illeszkedő
tanfolyamokat indítását.
A képzés helyszíne: 1117 Budapest,
Pázmány Péter sétány 1/A – 1/C
A tanfolyamok szakmai felügyelője Dr.
Kárpáti Andrea egyetemi tanár. A szakmai felügyelő feladata a képzést végzőknek
és a képzések szakmai tartalmának folyamatos felügyelete.
A képzések a Természettudományi Karon, a
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A, ill. 1/C
címen található épületekben valósulnak meg. A képzésekhez szükséges tárgyi
feltételek (tantermek, számítástechnikai eszközök, szoftverek) rendelkezésre
állnak. A képzést az Eötvös Loránd Tudományegyetem szakmai kompetenciával
rendelkező oktatói és a szükséges szakmai tapasztalattal rendelkező külső
szakértők végzik.
A képzésben résztvevőkkel felnőttképzési
szerződés kerül megkötésre. A képzések elsődleges célcsoportja a pályázat
megvalósításában résztvevő, az elektronikus tananyagok elkészítését vállaló
oktatók köre, másodlagos célcsoportot képzenek a Természettudomány Kar további
oktatói. A tanfolyamokon érdeklődés esetén korlátozott számban hallgatók is
részt vehetnek. A képzéseken való részvételnek előfeltétele nincs.
A tanfolyamokon és az azok lezárásaként
megszervezésre kerülő számonkéréseken való részvétel díjmentes.
A tanfolyamon résztvevők a részvételről
tanúsítványt kapnak.
A tanfolyamok részletes adatait a
tanfolyam adatlapok tartalmazzák (melléklet). A képzésekre a projekt futamideje
alatt kerül sor.
A projekthez kapcsolódó képzések:
1.
Mentorált
kurzusfejlesztés, kurzusfejlesztők oktatása, e-learning
módszerrel
2.
Oktatói
hatékonyság és kommunikáció-fejlesztő tréning I-II.
3.
Vizualizáció a
természettudományban I-II.
4.
Tudományos
filmkészítés
5.
Média-kommunikáció
természettudományi kutatók részére
6.
Hallgatók és
oktatók felkészítése a hálózatalapú együttműködésre
7.
Televíziós műsorkészítés
8.
Kiállítási
kommunikáció
9.
A tudományos
újságírás alapjai
10.
Mentorált
e-learning kurzusfejlesztés
11.
Apple
12.
Flash
animáció
13.
Az angol nyelvű
tananyagok bevezetése és tudományos kommunikáció az idegen nyelvű oktatásban
14.
E-learning
eszközök alkalmazási lehetőségei a biológia oktatásában
15.
3D
fotódokumentáció készítése és alkalmazása az élő és élettelen
természettudományos oktatásban
16.
E-learning
eszközök alkalmazási lehetőségei a biológia oktatásában. Tudásellenőrző Flash animációk készítése
17.
A földtudományok
oktatásának megújítási lehetőségei az e-learning
fejlesztések és lehetőségek tükrében
Budapest,
2013. április 19.
Surján
Péter
dékán