MOL FRESHHH 2018 verseny
Ezenkívül a diákoknak lehetőségük nyílik arra is, hogy stratégiát dolgozzanak ki a kiskereskedelmi hálózat fejlesztésére, és beruházásokról, hálózatbővítéséről döntsenek. Az elmúlt évek során a verseny több mint 25 000 diákot vonzott 70 országból, sokan közülük pedig lehetőséget kaptak arra, hogy a Growww program részeként elindítsák pályafutásukat a MOL-csoporton belül.
A FRESHHH 2018 VERSENY
Mi lenne ha te lennél a felelős? Csatlakozz barátaidhoz, mutatkozz be nekünk virtuális olajmágnásként, és összesen 25.000 EUR-t nyerj! Nyerje meg a versenyt, hogy legyen lehetősége csatlakozni a MOL-csoporthoz, amely világszerte 40 országban működő nemzetközi olaj- és gázipari vállalat.
A PROGRAM
A Freshhh egy online nemzetközi hallgatói verseny, ahol a 3 tagú csapatoknak át kell venniük az integrált olajipari vállalat vezetését. Döntést kell hozni a területfejlesztési projektekről, a különböző termékek finomítójaira, a legmegfelelőbb termékportfóliára, és a benzinkút hálózatra vonatkozó stratégiát kell meghatározni, amelynek célja a befektetési portfólió bővítésével nyereséget elérni. A Freshhh verseny legfelső hat csapata megkapja a lehetőséget, hogy részt vegyen az Élő Végső versenyen.
FRESHHH PROGRAM RÉSZLETESEN
- 11 évig fut
- 76 országból származó résztvevők
- Több mint 250 egyetem vett részt
- Több mint 8000 csapatot alkalmaztak
- Több mint 25 000 diák vett részt
KIK JELENTKEZZENEK?
- Egyetemi, főiskolai és PhD hallgatók jelenleg, felvettek egyetemi vagy főiskolai hallgatók
- A feladatok az olaj- és gáziparra koncentrálódnak, ezért tanácsos gyakorlati orientált tagokat találni a csapatban.